Organizacja zbiórek i spotkań zawieszona do 31 marca

Ze względu na rozwój sytuacji epidemiologicznej w Polsce, w związku z występowaniem COVID-19, w świetle decyzji Rady Ministrów z 11 marca, Główna Kwatera ZHP postanowiła zawiesić organizację wszelkich zbiórek i innych spotkań harcerskich prowadzonych przez Związek Harcerstwa Polskiego do 31 marca br.

W tym czasie nie odbędą się żadne zbiórki, spotkania zespołów instruktorskich hufca, ograniczona zostanie także działalność biura hufca. W sprawach pilnych należy się kontaktować bezpośrednio z odpowiednimi członkami komendy hufca.

Kontakt do komendy hufca:

komendant – hm. Piotr Piskorski – piotr.piskorski@zhp.net.pl

zastępczyni ds. organizacyjnych – phm. Anna Bodzińska – anna.bodzinska@zhp.net.pl

skarbnik – hm. Zuzanna Pacholczyk – zuzanna.pacholczyk@zhp.net.pl

członkini ds. kształcenia i pracy z kadrą – phm. Justyna Piwowar – justyna.piwowar@zhp.net.pl