Sobotnia przeprowadzka

W sobotę 16 lutego rozpoczęła się pierwsza część przeprowadzki rzeczy do nowej siedziby hufca. Do tej pory meble i materiały zgromadzone przez lata funkcjonowania hufca znajdowały się w prywatnych garażach Komendantki i hm. Leszka Adamskiego. W pierwszą sobotę akcji włączyli się harcerze i kadra 112 WDHiGZ, 160 WDHiGZ, 211 WDHiGZ, 295 WDHiGZ.

Od godzin porannych harcerze i kadra zbierali się w dwóch miejscach. Część na ul. Lubinieckiej, a część w siedzibie hufca. Przed pierwszą grupą, którą dowodziła phm. Krystyna Mamak, stanęło zadanie zapakowania samochodu dostawczego materiałami zgromadzonymi w garażu Komendantki. Pakowanie przebiegało sprawnie i auto mogło wyruszyć do siedziby hufca, gdzie czekała już druga grupa harcerzy. W hufcu zadanie było trudne, gdyż należało meble i rzeczy przenosić do właściwych pomieszczeń. Dzięki sprawnej pracy obu grup udało się zakończyć prace po dwóch godzinach.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom akcji. Kolejna część przeprowadzki w najbliższą sobotę 23 lutego.